eu funds

Pályázataink

Thank you!

VÁLLALATI KOMPLEX INFOKOMMUNIKÁCIÓS FEJLESZTÉS

Kedvezményezett neve: PROPHYL Állategészségügyi, Diagnosztikai, Kutató és Szolgáltató Kft.

Projekt címe: Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a PROPHYL Kft.

Szerződött támogatás összege: 10 889 860 Ft

Támogatás mértéke (%-ban): 39,09 %

Projektazonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01732

Megjelent: 2020. január 27.

Projekt leírása:

A cég jelenleg két célterületet érintő pénzügyi-számviteli szoftverrel. Az egy kettős könyvvitel alapú szoftver, ami képes a Számviteli törvény alapján meghatározott követelmények szerint a gazdasági események rögzítését, a szükséges számviteli analitikus nyilvántartások vezetését és a beszámoló elkészítését.
A célterületek esetében e szoftver két terület érint a Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés és Pénzügyi, számviteli területet érint. A jelenlegi állapotban az Internetes megjelenés (Vállalati portál) területtel rendelkezik a cég a http://prophyl.hu honlap révén.

A kialakításra kerülő új szerver 20 felhasználó és 1 rendszergazda kliens hozzáférésű rendszer lesz. Az új szervek képessé válik kiszolgálni a bővülő vállalkozás informatikai igényeit, továbbá az integrált vállalatirányítási és döntéstámogató rendszer megfelelőképp szolgálni. A kiválasztott szerver lehetővé teszi a jövőbeli fejlesztéseket is, akár felhő alapú megoldások jövőbeli kialakítását. A megoldás optimalizált, fejlett teljesítménynövelő funkciókat kínál.

Pontos készletnyilvántartás, idő- és költséghatékony készletgazdálkodás, amellyel több telephelyes és cégcsoport szintű működés is átláthatóan kezelhető. Logisztikai, raktári folyamatok vezérlése automatizáltan vonalkódtechnikára alapozva lehetővé teszik az előállított termékek (tojások, állatgyógyászati készítmények, gyógyszerek, stb) a megrendelésekkel kapcsolatos kezelését. Beszerzési feladatok támogatása a megfelelő készletszint fenntartása a minimum/optimum készletelőírások, forgási sebesség, szállítási határidők figyelembevételével képes kezelni, ami javíthatja a cég likviditási helyzetét. A belföldi és export vevői számlák készítése megrendelésekből, szállítólevélből, illetve azok egységes nyilvántartása. Folyószámlakezelés szintén a likviditási helyzetet képesek javítani a kintlévőségek folyamatos monitoringozásával.

A döntéstámogató modul révén hatékony adatbányászat, döntéstámogatás, adatelemzés, statisztikák készítésének lehetősége biztosított. A tervezés szempontjából nagyon fontos terv-tény adatok összehasonlításának, a felosztható költségek algoritmus alapú allokálásával növeli a döntések minőségét. Mindezt tovább erősíti a kimenő és bejövő, illetve belső iratok, levelek, faxok központi nyilvántartása. A dokumentumok elektronikus formában való tárolása, hozzájuk kapcsolódó feladatok, események tervezése, dokumentálása.

A bevezetésre kerülő LIMS szoftver a cég kutatási munkáinak digitális kezelését tenné lehetővé, azáltal laboratóriumban folyó folyamatok specialitása miatt egy speciális adatrögzítésre van szükség. A munkafolyamatok gyorsítása végett miatt fontos, hogy az adatokat csak egyszer kell felvenni a rendszerbe, ezért csökken az adatrögzítés hibalehetősége és ideje. A rendszerbe felvett kutatási, laborminta adatokból egyszerűen és gyorsan lehet mintavételi lapot, jegyzőkönyvet készíteni és nyomtatni.
Projekt tényleges befejezésének dátuma: 2020. 12. 31.

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.